Russell Hobbs Russell Hobbs Satisfry 5 Liter Airfryer - 26510-56 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Russell Hobbs Satisfry 5 Liter Airfryer - 26510-56 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Esvis 15-05-2024

Ik was erg benieuwd naar deze airfryer omdat ik niet bekend was met het merk Russel Hobbs. Daarom wilde ik het graag testen.
Het apparaat ziet er mooi uit, vooral door de koperkleurige hendel.
Voor het eerste gebruik is het natuurlijk altijd handig om de handleiding te lezen. Maar eerlijk gezegd zie ik daar altijd tegen op. Het is gelukkig een makkelijk apparaat in gebruik. Er zijn voorgeprogrammeerde programma’s maar ook gewoon een temperatuurknop en een tijdsduurknop. erg makkelijk dus.
Ik gebruik een airfryer voornamelijk voor diepvries aardappeltjes. En dat doet hij prima. De aardappeltjes zijn erg knapperig, goed van kleur en snel klaar.
Tot zo ver dus een prima apparaat.
Wat ik niet fijn vind is de losse frituurplaat. Bij dunne frietjes of dobbelsteentjes vallen ze door de plaat op de bodem. Je kunt er met geen mogelijkheid meer bij komen. De plaat is gloeiend heet en zit best strak in de bak geklemd. In de handleiding staat dat je het er met een ovenwant kunt uittrekken maar dat is mij niet gelukt. Ik moet dus wachten tot het is afgekoeld is. Erg onhandig.
Schoonmaken is gemakkelijk, Dat doe ik na elk gebruik en zo blijft hij mooi schoon.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Knapperig eten

Minpunten

• verwijderen frituurplaat erg lastig
  • eten valt door de plaat

Susant 12-10-2023

Een fijne airfryer

Ik heb de fryer gekocht om te testen. Fijne airfryer met diverse functies. Fijn dat er een extra crispplaat bij zit om meerdere producten tegelijk te bereiden, jammer alleen dat de plaat niet makkelijk te verwijderen is als hij heet is. Je kunt ook alleen verwarmen of ontdooien. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Diverse functies
  • Extra crispplaat

Minpunten

• Crispplaat niet makkelijk te verwijderen

t**4@g**l.com 12-10-2023
Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vooringestelde programma zijn erg fijn! Binnen no time eten op tafel. Makkelijk in gebruik, goed te onderhouden. Erg tevreden!

Buitenkamp 04-08-2023

Goed product

Deze airfryer vandaag ontvangen en gelijk getest.
Er lag nog een aangebroken zak 2.5 kg normale friet in de diepvries.
Hier ong 1,5 kg van in de fryer gedaan en het automatische programma geselecteerd 200°C 25 min.
Het geluid is niet hinderlijk het is wel te horen.
De instellingen zijn duidelijk en overzichtelijk.
Het resultaat viel mij erg mee, frietjes waren krokant en knapperig op een schaal tot 10 invergelijk met friteuze geef ik 9,8.
Ik raad deze fryer áán.

Pluspunten

• Simpel maar goed
  • Laag geluidsniveau
  • Eenvoudig te reinigen

m**************@l****** 03-04-2023

Hele fijne airfyer, echte aanrader!

Ik heb de Russell Hobbs Satisfryer 5L Airfryer ontvangen om te testen en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Wat ik vooral handig vind, zijn de duidelijke knoppen op het display die het apparaat erg gemakkelijk te bedienen maken. Het grote formaat van 5 liter is perfect voor ons gezin van vijf en de voorgeprogrammeerde functies maken het bereiden van gezonde maaltijden zeer eenvoudig. Ik hoef alleen maar het voedsel in de airfryer te doen en het apparaat doet de rest. Ook is de airfryer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk schoon te maken, aangezien de binnenpan zelfs in de vaatwasser kan worden gereinigd! Bovendien maakt de airfryer minder lawaai dan sommige andere modellen, wat een groot pluspunt is. Je kan er letterlijk alles in maken en de bereidingstijd is echt de helft van hoe lang iets zou duren met een oven. Ik kan eerlijk zeggen dat ik niet meer zonder deze airfryer kan en beveel hem ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een airfryer!

Marije 02-04-2023

Hele fijne airfryer!

Al een tijdje was ik aan het twijfelen over het aanschaffen van een airfryer, en toen mocht ik deze testen. Mijn allereerste indruk was: wat een mooi ontwerp! Hij staat standaard op het aanrecht, omdat hij elke avond wel voor iets gebruikt wordt, en dat is helemaal prima met deze uitstraling.
Daarnaast is deze airfryer heel gebruiksvriendelijk, want je hebt in principe het boekje niet nodig om ermee aan de slag te gaan. Het is wel handig om het boekje even door te lezen voor de extra informatie die erin staat.
Wij zijn een gezin van 4, en daarvoor is deze zeker geschikt. Het is een grote bak, waar dus bijvoorbeeld veel friet of aardappeltjes o.i.d. in kan. Genoeg voor ons gezinnetje.
Er staan verschillende programma's ingesteld, maar je kan ze ook nog aanpassen naar eigen wens.
De airfryer is heel makkelijk schoon te maken. De bak kan in de vaatwasser, maar ook met de hand is het makkelijk schoon te houden.
Al met al zijn wij heel erg blij met deze airfryer, zeker een aanrader!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede prijs/kwaliteit
  • mooi ontwerp

KimberleyS 02-04-2023

Prachtige grote airfryer

Stijlvolle grote airfryer!

Allereerst vind ik hem echt prachtig staan op het aanrecht.
Het Chrome handvat is echt mooi.

Een hele zak patat patat er met gemak in. Het is ook snel klaar.
Even omschudden en we hebben echt super krokante en mooie gekleurde patat.

Wij hebben er van alles in gemaakt. Cupcakes, eigen gemaakte loempia’s, pizza en uiteraard patat met snacks. Alles is echt heerlijk! Zelfs de cupcakes hebben een heerlijke krokante bovenlaag.

Er zit ook een hendel aan de bovenkant wat ervoor zorgt dat je hem makkelijk mee kan nemen.
Wij hebben dus hem al een keer meegenomen naar vrienden, om daar ook te laten testen.
Die waren ook gelijk om!

Hij is ook super makkelijk te reinigen, de grilplaat eruit en het kan allebei zo afgewassen worden. Ik doe dit na elk gebruik, is echt zo gedaan en zorgt voor een altijd schone airfryer.

Wij mochten deze testen en zijn echt helemaal om!

Pluspunten

• groot
  • Mooi
  • Makkelijk schoon te maken

Wout 02-04-2023

Fijne Airfryer

Hij is eenvoudig in gebruik. Je hoeft alleen de tijd en graden in te stellen.
Daarnaast is hij ook makkelijk schoon te maken. De bak mag in de vaatwasser. En het rooster kan er eenvoudig uit gehaald worden. Hij is redelijk groot waardoor je er veel tegelijk in kan doen. Hij is ook lekker snel opgewarmd. In 5 minuten is hij al op de juiste temperatuur.

Het instelscherm gaat uit bij het verwijderen van de bak. Hierdoor kan je hem niet instellen zonder dat de bak er al in zit.
Het apparaat is in zijn geheel best groot. Je hebt ruimte nodig om hem op te bergen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Snel opgewarmd
  • Grote bak

Minpunten

• Groot om op te bergen

Mirelle 02-04-2023

Fijne airfryer en erg handig in gebruik!

Met veel plezier deze airfryer mogen uittesten. Een groot gebruiksgemak met de touchscreen, en diverse mogelijkheden om te bakken. Het eten wat ik zoal bereid hen is gebakken aardappeltjes, kip, appeltaart, en broodjes. Het komt mooi gebruind uit de airfryer en is ook snel klaar! De smaak is prima en is een fijne aanvulling . Het apparaat ziet er mooi en modern uit en zeker handig met handvat!

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Handig touchscreen, makkelijk bedienbaar
  • Eten wordt goed op kleur en smaakt prima!

Fame70 02-04-2023

Satisfryer is de beste omschrijving voor deze airfryer

Dit is een Airfryer met handige voorgeprogrammeerde instellingen voor veel gebruikte producten. Dat heb ik uitgebreid uitgetest en is super makkelijk in gebruik. De air fryer inhoud is lekker groot. Het reinigen is ook heel makkelijk en kan gewoon met de hand gedaan worden. Je mag ook de onderdelen in de vaatwasser zetten. De airfryer komt met een gril plaatje voor producten met olie of die vocht lekker. Mijn varkenshaasjes kwamen na 11 minuten perfect gebakken met bruining rondom uit de Satisfryer. Je kan de grote bak met of zonder grill plaat gebruiken.
Op de toch al eenvoudig te bedienen tip screen zat ook een sneltoets voor de meest gebruikte producten. En ook die programma’s kan je nog aanpassen. Ik had ook een link gekregen voor een digitaal Airfryer kookboek wat echt wel serieus leuk was. Ik heb er diverse uiteenlopende producten in bereid en dit is een serieus goede vervanger van koken in de oven. Makkelijk in gebruik. Makkelijk te reinigen. Gezonder. En slimme programma’s. Aanrader deze Satisfryer. (Geweldige naam).

Pluspunten

• Draagbeugel
  • Eenvoudige bediening
  • Makkelijk te reinigen

k***********@h********** 02-04-2023

Mooie grote airfryer

Een mooie handige airfryer voor een gezin van vier. Hij is groot waardoor er veel in past. Er zit een uitneembare crispyplaat bij waardoor je ook makkelijk vlees kan bereiden zonder dat het vet wordt. De knopjes spreken voor zich waardoor je makkelijk met de airfryer aan de slag kan. Als je klaar bent met de airfryer doe je de bak in de vaatwasser en hij is weet helemaal schoon. Aan de airfryer zit een handvat waardoor je hem makkelijk uit je kast kan halen. Wij zijn enthousiast. Het recept van de brownie die erbij zat is zeker de moeite waard om te proberen!

Pluspunten

• Past veel in
  • Kan in de vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik

Lisanne Bons 01-04-2023

Fijne grote airfryer

Ik mocht de airfryer Satisfry Air Large (5L) van Russel Hobbs testen. We hebben er voornamelijk friet en snacks in bereid maar ook kip, vis, eier- groente en broodgerechten hebben we bereid in de Satisfry. Dit ging heel goed en was ontzettend lekker. De Satisfry heeft een makkelijk menu waarbij je eenvoudig het juiste programma kan instellen voor je eten. De Satisfry is ontzettend stil tijdens het bereiden van het eten. Je hoort hem bijna niet. Het mandje en het rekje in het mandje van de Satisfry zijn heel makkelijk schoon te maken. Hij kan in de afwasmachine maar ik was mijn pannen en dus ook het mandje van de Satisfry liever met de hand af. Het is een mooie grote airfryer dus ideaal voor een gezin. Je kan makkelijk voor 4 personen friet in 1x bakken. Wat ik ontzettend handig vond was het handvat aan de bovenkant van de Satisfry. Hierdoor kan je hem makkelijk verplaatsen in de keuken. Kortom, we hebben ontzettend veel eet-en kookplezier beleefd aan de Satisfry.

Pluspunten

• Groot mandje
  • Ziet er mooi uit
  • Handig handvat bovenop

Minpunten

• Weinig extra accessoires

Nisjeography 01-04-2023

Top airfryer

Het was erg leuk om deze te mogen testen. Wij hebben er vis, friet, muffins, hele kip, vlees en pizza in uitgeprobeerd. Er past een hele kip in en die kwam er heerlijk mals en sappig uit. Op het laatst ook wat groentjes bijgedaan en dat was ook erg lekker geworden. De muffins kwamen er ook erg goed uit, goed gebakken en smeuig. De frietjes vind ik het lekkerst uit de airfryer. Ze worden lekker cripsy en zijn totaal niet vettig, want je hoeft geen olie te gebruiken. De vis kwam er net zo goed uit, ook sappig en zacht. Deze heb ik allemaal geprobeerd op de voorgeprogrammeerde functies. Die werken erg goed en zijn handig en snel. Op handmatige tijd en temperatuur heb ik ook nog pizza erin gebakken. Die kwam er nog lekkerder uit dan uit de oven. Was helemaal niet hard, maar crispy en zacht.

Naast dat de airfryer functioneel top werkt, vind ik hem ook mooi. Verrassend zat er ook nog een hengsel aan de bovenkant waarmee je hem ideaal kunt verplaatsen.

Zeer tevreden over dit apparaat!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Hengsel aan bovenkant

kimmie 38 31-03-2023
  • Product gekregen

Bevalt heel goed, ik raad hem zeker aan

Wij mochten deze Russell Hobbs Satisfry 5 Liter Airfryer uittesten. En dat hebben we met veel plezier gedaan. Je kan veel met deze airfryer. Je kan er bijv frietjes in maken. En dat hebben wij ook gedaan zonder olie want dat heb je niet nodig met deze pan. Ze worden heerlijk bruin en knapperig in deze pan. Ook de frikandellen waren heerlijk. We hebben ook afbakbroodjes gemaakt. Deze pan is sneller en makkelijker dan even de oven aanzetten. En vlees is ook heerlijk in deze pan en heerlijk sappig ook. Wij hadden karbonades en kippenpootjes gemaakt. Ook hiervoor heb je geen olie of boter nodig. Een stuk gezonder ook. De pan heeft verschillende functies, wij hebben ze niet allemaal gebruik . Want wij eten bijv geen vis maar dat kan je er ook in klaarmaken. Je kan met het menu makkelijk de pan instellen voor het gerecht wat je wil maken. En deze pan is heerlijk stil. Ik heb er ook nog een boterkoek in gebakken en ook deze was heerlijk. Er zit aan de bovenkant een handig handsvat zodat je hem makkelijk kan verplaatsen. En doordat hij smal is is hij makkelijk op te bergen of gewoon op het aanrecht neer te zetten. En na gebruik is die makkelijk af te wassen of je stopt hem in de afwasmachine. Wij hebben veel plezier gehad met deze Russell Hobbs Satisfry 5 Liter Airfryer. En we gaan hem zeker nog vaker gebruiken.

Pluspunten

• past veel in
  • maakt weinig geluid
  • handig handsvat aan de bovenkant

Minpunten

• handsvat aan de voorkant is klein

Familie dD 31-03-2023

Ideale airfryer

Mooi design airfryer. Eenvoudig in gebruik door vooraf ingestelde kookfuncties. De bereidingstijd is korter dan het gebruik van de oven. Makkelijk schoon te maken de onderdelen kunnen in de vaatwasser. Wij hebben deze airfryer al getest met aardappelkroketjes, vissticks, tosti’s en allemaal lekker krokant.